29 Nov 2011

Reality : Kakak yang Mithali

Sebagai seorang kakak yang mithali aku rasa nak teranjang adik aku yang duopulohempat ngadap computer main game sims 4 tuh... tang mana yang best game tuh pun aku tak tahu sampai kakak aku pun ketagih gak main game tuh.... Aku malas nak try main takut-takut kang aku ketagih sama... Game-game omputeh ni bukan leh caya sangat kang ada agenda tersembunyi bukan kita tahu pun...tapi laman sosial tuh err ... err.... hikhikhik....

Tapi sebagai kakak yang mithali jugak aku bukan taknak betul-betul teranjang tapi aku takut kang aku baru nak teranjang dia dah sepak aku ke muka pintu..aku kan insan yang lemah..hukhukhuk...

Aku asyik ngadap laptop takpe sebab aku dah habis belajar, lagi pun aku buat mende yang berfaedah.. menaip entry di blog misalnya..kan berfaedah tuh?? Dia tuh baru form 1 sejak start cuti sekolah ni tak ngadap buku langsung...aku dulu time cuti sekolah ngadaplah jugak buku-buku ni macam novel misalnya...perghh form 1 dah baca novel aku ni...hebak an?

Sebagai kakak yang mithali jugak aku malaslah nak berleter macam mak-mak, aku marah cam kakak-kakak jew...so sekarang aku nak berleter gaya kakak-kakak kbaiii...

No comments:

Post a Comment