30 Nov 2011

History : November ! Bubye :')

[november rain]


Entry terakhir sebelum november melabuh kan tirai... 

  November ni  bagi  gua  bulan  yang  penuh  dugaan dan  cabaran...  Banyak jugak  airmata yang gua simpan selama ni jatuh pada bulan november, bukan airmata putus cinta tahu... Kejadah mende gua nak menangis sebab cinta.. Lagipun gua dah lama tak bercinta kut... eh termengaban pulak..

  Kekadang gua rasa cepatlah masuk bulan disember sebab gua tak tahan duduk rumah duapuluhempatjam.. tapi bila dah sampai ke bulan disember ni gua rasa cepatnya masa berlalu.. Rasa tak puas lagi nak mengoline nak makan puaspuas and nak memanja ngan Mak Abah biarpun sekarang diaorang dah jarang ada kat umah... Hari ni masuk 12hari gua tak jumpa Mak Abah gua..sobs sobs..

 November banyak melatih gua supaya cekal dan tabah dalam menjalani kehidupan ni.. Bulan ni jugak gua dah pandai masak..dah gaya makmak pun ada.. ok mak sila carikan bakal menantu dengan segere ye kihkihkih... 

 Apa-apa pun thank you november ! jasamu amat kami hargai... Harap berjumpa lagi pada tahun hadapan kbaiii....

Kehidupan ini tidak menjanjikan kebahagiaan sepanjang masa. Kadang kala manusia diasak dengan pelbagai dugaan dan ujian. Sekiranya lemah, kita akan terus hanyut mengikut kata hati dan tidak berusaha mencari penyelesaian untuk menyelamatkan diri dan keadaan. -Aleesya Sofia


No comments:

Post a Comment