3 Jan 2012

hari ini dan blog..

Aku malas bosan baju tak kemas lagi, kalau ada bibik mesti aku boleh dah kata gini "Bik! tolong kemas baju" .. tapi tu semua angan-angan mat jenin je..

Kejak lagilah gua kemas..

Nak updates blog lu, ini dah masuk post ke tiga untuk hari ni..  eksaited tak eksaited jugak lah.. semangat awal tahun kut..

Cakap pasal awal tahun, aku lupa yang azam aku tahun ni berhenti makan kicap tapi masalahnya sekarang aku baru ingat azam tu.. dah dua hari berlalu maknanya dah dua hari aku makan kicap dah tu azam ni nak batal ke guana? rasa tak sedak lah pulak awal-awal dah mungkiri azam.. aku memang dah agak azam itu umpama diet tak pernah berhasil dalam hidup aku..


Blog..

ok aku suka tukar topik membabi buta..

Blog aku memang simple gila, simple itu stylo tahu?

Aku tak kesah pun kalau tak ada orang nak baca apa tah lagi nak follow blog aku, betul aku tak kesah itu semua, tak kesah pun *kesat air mata* .. lagi pun aku buat blog ni bukan nak publisiti mahupun popularity, kalau aku nak dah lama aku letak cerita tentang isu semasa, cerita tentang Adam Adli, ataupun Rosmah  Mansor cucuk botox lagi misalnya.. tapi tak.. tak ada langsung aku cerita benda tu semua.. sebab aku rasa cerita cerita tu semua tak penting pun dapat hidup aku..

Aku pun tak kesah kalau tak ada orang nak follow aku sebab aku tak follow mana mana blog pun kecuali blog ini dan ini itu sahaja..

Blog aku tak ada kotak kotak chat tu semua, takde bilangan follow sebab aku tak rasa orang nak singgah blog aku apatah lagi nak tinggalkan jejak je dak? button like pun aku dah buang sebab aku rasa buat malu je kalau tak ada orang nak baca jadi siapa nak like.. tak kan aku baca aku nak like sendiri, tak sedar diri ke apa macam tu?

Itu sahaja..kbaii

A bisik ke B : aku bosan sebenarnya

No comments:

Post a Comment