21 Jan 2012

Letak tajuk sendiri #3

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia ! .. pehh kalau Dto' Najib baca ni mesti dok kembang hidung bajet salam 1 Malaysia dia glemer lettew..
ohh sori sori tah haper haper lah, biasalah lama tak updates kan ayat dah serupa bajet eksaited gila dah ni ..
semula boleh ?

Hai everybody ? wassup wassup ? errr =_______='

Aku dah lama gila tak updates blog, rindu gila babeng tahu? facebook ngan twitter tok sah kata lah, bukan setakat babeng dah tahap dewa rindu ni..

Dah seminggu . pehh seminggu beb ! rasa cam tak caya aku boleh tak ngonline selama seminggu pehh pehh pehh dan semestinya aku tengah kembang hidung sekarang.. kah kah kah ! oh aku lama dah tak gelak celake serupa gitu.. rindu :'(

Dan paling babeng bila henfon pun aku tak guna selama seminggu sebab tertinggal kat dalam kete, faking ! faking ! apa pun tak boleh tahu?

power betei tahu bagi siapa yang tidak mengonline facebok dan dalam masa yang sama tak menggunakna henfon , pehh kau hebat Wa kau hebat ! *All is well (tetiba)

Aku rindu pada seseorang, tapi tak tahu pada siapa. Aku sedih tapi aku tak tahu kenapa . Pesen suka bersedih dan rindu membabi buta memang begitu. Oh oh hampa aku dah err err err tahap ke 10 mungkin .. banyak tahu yang aku hampa, apa pun tak boleh kan?

Aku nak balik Tioman.. sobs sobs sobs :'( .. ok tak sedih dan ok tipu ..



dah lah tu je nak cite, aku tak makan nasik lagi ni dan aku saja nak kasitahu tu, bye ..

*post ini di updates seminggu sebelum di post

No comments:

Post a Comment