7 Jan 2012

Letak tajuk sendiri #2

Indah sinar sang suria merdu irama sang bayu.. Ini tidak adil tidak adil bagiku .. ok tiada kaitan.

Aku kat kuatan sekarang dan aku tak tahu kenapa perlu untuk aku kasi tahu, Abah masih tiada perubahaan #hampa, kalau ikutkan ini hampa aku tahap ke tujuh, korang boleh nampak kan? betapa aku ni selalu berasa hampa . Macam hampa dan aku seperti oksigen dan karbon dioksida .. Aku ke kiri dia ke kiri aku ke kanan dia ke kanan. APTB .. *annoying gila guna APTB haram jadah tuh pfftt !*

Aku terasa nak updates blog sebab aku jeles *alasan tak kukuh langsung* lagipun lepas ni teman akan jarang ngupdates bukan setakat blog, fesbuk dan twiiter juga, dan sekarang gua dah pesara dari jadi pengupdates status .. sobs sobs sobs.. ok tak sedih.

Ni gua nak kabor sejak gua dah jarang online 24/7 kemain diorang sombong dengan gua, ok gua sedih ni gua sedih mohon pujuk .. teheeee..

oh by the way hari ni befday kawan aku, Hepi Befday Fren ! Hope You Happy Olwez ! Miss You dah 5 tahun tak jumpa kau kan ? teheee..

*tehee teheee kau ingat comel? pfftt..



kawan kawan fesbuk dan twitter mohon rindu saya heuw heuw heuw







Aku akan rindu kan pakwe sejak sekolah rendah :'(

Aku akan rindukan Mak dan Abah

Aku akan rindukan rumah, fesbuk dan twitter

dan Aku akan rindukan Kapten F !

siapakah Aku ? ok ini bukan pertandingan teka dan menang




Persoalannya sekarang siapa Kapten F ?

yang pasti aku suka dia..






A akan merindui B : kalau boleh pisahkan diri ni aku nak bagi 3 bahagian, 1 kat Mak ngan Abah, 1 kat umah dan 1 kat kampus .

A suka B : untuk awak, saya tahu saya bukan siapa siapa jika di bandingkan dengan awak yang pasti menganggap saya entah siapa siapa, tapi saya nak kabor SAYA SUKA AWAK Kapten F ! .. pehh first time luah perasaan kat blog, kapten F sila bangga teheee....

#aku rasa macam updates blog sambil hirup secawan kopi campur cuka je rasa, jilake betol !

No comments:

Post a Comment